onsdag 11 mars 2009

wochentag.


eftersom hanna uppdaterade sitt liv igår, känns det som det är nu dags för mig, att göra likadant.
just nu behöver jag inte pusslar med cv n skolprov eller ansökningar.
jag är kvar på mitt job.
vad jag är glad om, eftersom fyra kollegor har fått sparken till höstas.

sedan min fina syster, debora, hade varit här till besök, har redan tre veckor gått.
men vodkan hon tog med sig var redan slut när hon åkte tillbaka efter knappt fem dagar.
jag saknar dig debora.

igår blev jag så besviken över vädret. snö. mm.
jag lenkter efter våras.
och blommor som kommer synas då.
och jackorna man kommer kunna ha på sig.
och skonar man kan gå med.
och solglasögon man kan äntligen använda då.
och VÄRME!

och sånt.

än så länge tog jag fram igen mina vinterskorna.
hoppas jag ska ställa dom snart tillbaka.

och på lördag skiter vi i kylan då kommer abbe tillbaka från thailand. hon har säker många solstralor med sig. eller hur!?

///darre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar