måndag 9 mars 2009

dagsläget nionde mars tvåtusennio



Jag kollar arbetsförmedlingen, stryker och åker till Ikea för att försöka få ordning på livet. Om fyra dagar kommer självaste Albertina tillbaka till Sverige och idag släpps Beckmans arbetsprover. Allting i ovanstående matchande outfit (nej, det här är ingen modeblogg men bara tanken att jag har ett par blåa din-sko-pumps i samma kulör som koftan gör det värt att visa)

Igår var det internationella kvinnodagen som inte firades speciellt mycket av mig förutom chokladkakan jag köpte på Konsum påväg hem från Damaris.

Claras bror var i stan i helgen och han lyckades komma in på både Berns och Knast trots åldern, han var blyg men snäll och det är synd att man inte kan lite mer tyska.
Jag har även hittat en lägenhet på kronofogdes sida på Birger Jarlsgatan, den vill jag ha.


/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar